Predaj na Google?

MÁJ 18, 2022

Aké výhody so sebou prináša?

Začínate podnikať a váš produkt či služba je často vyhľadávaná? V tom prípade je Google reklama pre vás tá pravá. Pomocou nej získate vo veľmi krátkom čase relevantnú a cielenú návštevnosť na web a ak viete čo robíte, prvé výsledky sa dostavia rýchlo.

Typov Google reklamy je viac. Či už vás ľudia hľadajú na Googli, a vy sa im na základe kľúčových slov viete priamo zobraziť, alebo ide napr. o ,,bannerovú“ reklamu, ktorá im pripomína a zobrazuje produkty, ktoré prezerali a presvedčí ich tak k nákupu. Možností, ako osloviť a presvedčiť ku kúpe práve vašu cieľovú skupinu je skutočne veľa.

Kedy je ale Google reklama pre vás vhodná? Napríklad ak chcete otestovať svoj produkt cez internet či ak už predávate, ale chcete predávať ešte viac. Ak je váš produkt na trhu úplne neznámy, je asi málo pravdepodobné, že ho ľudia budú hľadať práve na Googli. V takomto prípade Google zatiaľ pre vás nie je tá správna cesta. To, či je táto reklama efektívna alebo nie, záleží od skúseností človeka, ktorý túto reklamu vytvára a následne optimalizuje.

Nie každá reklama ale má za cieľ predať. Môže to byť aj získaný kontakt, či vyplnený formulár na webe, kedy sa už o samotný predaj postará práve obchodný zástupca. Samotná reklama ale nie je jediná, ktorá má vplyv na predajnosť. Ak však máte dobrý produkt, funkčný a ,,user friendly“ web, a kampane máte kvalitne nastavené, predaju len pomôžete. Ak je však váš web starý, či dokonca nie je prispôsobený mobilnej verzii, vtedy vám nepomôže ani tá najlepšia reklama.

Google reklama je skvelá v tom, že vás ľudia vyhľadávajú, cielene hľadajú váš produkt a službu, a ide o relevantných zákazníkov. Ak sa niekto zaujíma o predaj pneumatík, ktoré vy predávate, a on na vašu reklamu klikne, asi nejde o nerelevantného zákazníka, či? Ak ho už Google reklamou dotiahnete na web, potom je už len úlohou webu udržať ho tam a presvedčiť ho k nákupu. Vtedy pomôžu kvalitne spracované popisy produktov, služieb, či jednoducho spracovaný nákupný košík. Preto je základom mať dobrý web.

Ak je ten váš skutočne zaujímavý a funkčný, a vaši návštevníci sú relevantní, a nájdu tam presne to, čo hľadajú, potom je už len krôčik k tomu, aby u vás nakúpili. Ak aj nie, a rozhodujú sa príliš dlho, a vy sa im chcete reklamou pripomenúť neskôr a takto ich presvedčiť ku kúpe, aj takýto typ reklamy na Googli existuje. Oslovíte presne tých, ktorí na webe boli, a motivujete ich napríklad zľavou. Spôsobov a výhod Google reklamy je nespočetné množstvo. Ak by sme mali hovoriť o všetkých, boli by sme tu do rána. Verte ale, že je  ich veľmi veľa. Stačí si už len vybrať, čo je pre vaše podnikanie to najvhodnejšie.

Ak by ste mali záujem pomôcť s takouto reklamou, prípadne by ste chceli poradiť, aký typ reklamy je pre vás vhodný, radi vám pomôžeme. Neváhajte nás kontaktovať na info@webex.sk.

Zoznam článkov:

Napíšte nám.

Pobočky.

webex.digital s.r.o.

Ostrovského 2
040 01 Košice
Slovenská republika
 +421 918 699 666
  kosice@webex.sk