Administrátor elektronických služieb pre samosprávy
VIAC INFO o ponuke
Miesto práce: Ostrovského 2, 040 01 Košice
Termín nástupu: ASAP
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto):
1000 EUR/mesiac, výsledná suma závisí od tvojho prístupu, znalostí a predchádzajúcich skúseností
KOHO RADI PRIVÍTAME V NAŠOM TÍME?
Pozitívnu osobnosť, ktorá rada pomáha druhým, rada sa učí nové veci, má logické myslenie, a dáva dôraz na výsledok svojej práce.
AK SI SA V TOM NAŠIEL, TAK SI ZHRŇME, ČO BUDE NÁPLŇOU TVOJEJ PRÁCE:
- prepojenie elektronických služieb pre samosprávy s webstránkami samospráv, napr.: uradne.sk, infourad.sk, a.i., vrátane zmluvnej dokumentácie
- spravovanie obsahu v týchto systémoch, úpravy a doplnenia obsahov
- telefonické konzultácie a support pre klientov pri vytváraní a prepájaní služieb pre samosprávy
- školenia pre klientov osobne aj online pre prácu s webstránkou, ale aj prepojenými službami
- asistencia projektovému manažérovi pri návrhu funkcionalít a zlepšení týchto služieb
- zadávanie úloh pre programátora (napr. technické napojenie aplikácie a webstránky)
- spravovanie e-mailových schránok (vytváranie, editácia, a.i.) cez administrátorské rozhranie
- nastavenie webmailu, Outlooku, Thunderbidu a iných poštových klientov na PC alebo mobilných zariadeniach
Základ tejto práce spočíva v plynulom zavádzaní nami poskytovaných služieb pre obce/mestá, do ktorých ťa radi zaškolíme. Budeš prepájať tieto informačné služby s webmi, a účtovnými softvérmi využívanými v obciach/mestách.
Pri práci komunikujeme so samosprávami, na čo treba chladnú hlavu. Preto hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo a ochotne odpovedať na otázky klientov a riešiť ich situácie, ktoré vyplynú z každodenného využívania týchto služieb.
Výhodou pre uchádzača (nie podmienkou) je akákoľvek praktická skúsenosť z diania v samospráve.
OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI
- prívetivosť a ochota pomáhať
- taktná a diplomatická komunikácia
- logické myslenie
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy
- schopnosť a ochota učiť sa novým veciam
- proaktívny prístup
- zodpovednosť, precíznosť a spoľahlivosť
- skúsenosti z helpdesk-u sú veľkou výhodou
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
JAZYKOVÁ ZNALOSTI
-
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
OSTATNÉ ZNALOSTI
-
HTML - Základy
POČET ROKOV PRAXE
-
2 roky
ZAMESTNANECKÉ VÝHODY, BENEFITY:
-
keď sa pre kolegu rozhodneme, tak nám na ňom záleží (nie sme korporát, v ktorom si len poradovým číslom)
-
zrýchlený kariérny postup (všetko závisí len na tvojej šikovnosti)
-
finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov, mimoriadne odmeny, koncoročné odmeny
-
karta UP BALANSEA
-
možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy
-
dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia, sladkostí a pitného režimu
-
uprednostňujeme otvorenú obojstrannú komunikáciu v priebehu času na pravidelnej báze
-
spolupráca na zaujímavých a rozmanitých projektoch
-
možnosť neustáleho vzdelávania sa na tematických konferenciách
-
rozvoj, podporu a pohodu v práci
-
príjemné pracovné prostredie
-
práca v menšom zohratom kolektíve s priateľskou atmosférou
-
sme otvorení tvojim nápadom (aj v internom živote firmy, aj v súvislosti s projektmi, na ktorých pracujeme)
-
firemné večierky a teambuildingové akcie
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
Ak ťa zaujal náš inzerát, zašli nám CV, s odpoveďou na otázku: ,,Prečo práve ty?".
Na osobný pohovor budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí najlepšie spĺňajú zverejnené požiadavky a predpoklady v rámci obsadzovaného pracovného miesta. V prípade, že ťa nebudeme kontaktovať do 2 týždňov od prijatia tvojho životopisu, bola v 1. kole výberového konania daná prednosť inému uchádzačovi.
Ak ťa zaujal náš inzerát, zašli nám CV, s odpoveďou na otázku: ,,Prečo práve ty?".
Na osobný pohovor budú pozvaní iba tí uchádzači, ktorí najlepšie spĺňajú zverejnené požiadavky a predpoklady v rámci obsadzovaného pracovného miesta. V prípade, že ťa nebudeme kontaktovať do 2 týždňov od prijatia tvojho životopisu, bola v 1. kole výberového konania daná prednosť inému uchádzačovi.